miercuri, 2 martie 2011

Pentru incepatori...

Cine dracu s-ar fi gandit vreodata ca eu mi-as face un blog? Daca nici mie nu mi-a trecut prin cap, nici prietenilor mei cei mai buni, atunci cred ca a fost o chestie de "hai sa fiu si eu la fel ca toata lumea care are blog si scrie acolo ce vrea si toti spun 'Vai!!! ce misto este!!' " :-@.
Acum, ia sa o dau si eu cotita si sa ii multumesc lui Andrei (pascu, 18 gloante oarbe, ma biatch) ca el a fost ceva gen mai mult de inspiratie ca, d'eh, el sa poata sa isi scrie ce vrea acolo, sa rada de mine si eu sa nu? In ya face biatch :P . Ah da, el si Leo vor fi omniprezenti pe blogul meu; "de ce si leo?" Pentru ca este un baiat finut, dragut, bine crescut, frumos (yeah sure) si este prietenul meu foarte bun.
Cacat, nu ma pricep la "introductii" asa ca o sa continui cu primul topic...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu