miercuri, 2 martie 2011

A long time ago in a galaxy bla bla bla

Cea mai misto zi din viata mea a fost cand am ajuns in Bucuresti, really, pentru ca am scapat total de un oras mic si de cacat numit Buzau(care nu este in Moldova) si am reusit sa imi indeplinesc unul din vise - "Totally freedom". Prima data cand am inchis usa de la camin si am vazut ca nu erau ai mei langa mine si eram doar eu cu Pascu, m-am simtit asa de extraordinar incat am mers pana jos la magazin si am luat bautura, l-am chemat pe Leo si ne-am apucat sa bem si sa fumam. Aveam si o grija, oare colegul meu de camera o fi sau nu fumator? Pentru orice eventualitate am lasat geamurile deschise sa se aeriseasca dupa ce am terminat cu damblaua. Trebuie sa recunosc ca ne usturau ochii de la fumul de tigara, but who cares? :))
Nu mai tin minte ce am facut in ziua urmatoare, insa duminica dinaintea inceperii facultatii eram cu Pascu la mine si mancam si beam si fumam(ce insiruire frumoasa), ne mai trebuiau 2 curve. La un moment dat asta s-a dus la baie sa nush-ce-plm-faca si atunci a intrat colegamiu - Robert, scuze, Domnul Robert. Habar nu avea care era care, insa pana la urma s-a prins ca va sta cu mine in camera, adica cu un tip din Buzau pe care il cheama Claudiu :)). Si i-am zis de 2 ori ca ma cheama Cozmin... WTF? Zilele urmatoare au fost plictisitoare, pline de somn, am fost la facultate in prima saptamana cu totii... nu aveam locuri...mi-am cunoscut colegii si profesorii, si,mai ales, colegele. Toate fetele de la Limbi Straine sunt BUNE! A doua saptamana doar dracu s-a mai dus la facultate ca era prea misto in Bucuresti si trebuia sa invatam cum stau lucrurile...plm...
Stiti cand se afla cum stau lucrurile in Bucuresti? si asta le-o spun tuturor astora care vor venii anul acesta aici...pe Lipscani afli tot ce vrei... cluburi de noapte, oameni noi, betivi, drogati, hobos, absolut toata lumea se afla pe acele strazi si in acele incinte. Primele mele experiente acolo au fost, ca sa spunem corect, intro faza de blackout, nu total. Anyway, m-am cam plictisit sa mai vorbesc la ora asta, prefer sa ma uit la un serial ceva si sa ascult un Rammstein ceva, way more funnier. Asa ca... auf wiederhören...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu